fredag 27 augusti 2010

Äntligen helg!

Åh vad jag stormtrivs och bara för jag varit så glad idag över att få vila ut och ta det lugnt hela helgen, så har jag tagit massa trevliga (läs:udda/störda) bilder som ni ska få se nu! =)


En vanlig anteckningssida från mitt skrivblock (klicka på bilden om ni är intresserade av att se hur en vänsterhänt tjej skriver när hon verkligen inte anstränger sig för att skriva snyggt nånstans.. XD)
Och så hur jag såg ut i skolan idag då - den där nollbrickan förgyller verkligen hela outfiten!


Armbandet med korset är det jag byggt ihop själv av berlocker och länk som jag fått av älsklingen ^^ älskar verkligen korset! Älskar hela armbandet faktiskt :3


Hittade horoskop i "kempressen" (vår sektions tidning), som jag först trodde var seriösa.. mitt horoskop löd: "Finns det något du klarar av?" .. xD
Sen den andra är min fot, vet inte om det syns (men klicka annars) men den är liksom helt vit där klackskon suttit.. de är inte obekväma eller nåt, men det känns som min blodcirkulation är lite helt åt helvete xD


Och så lagade jag mat när jag kom hem =)
Billighetsvarianten av thainudlar med mango chutney: ärt-och-morots-nudlar med sweet chili-sås xD

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP