måndag 23 augusti 2010

Vaken 36 timmar i sträck, och fortfarande pigg

Rubriken säger allt. Jag trodde det inte själv imorse, som ni märkte. Men utöver lite roliga ljusglimtar i synfältet som jag antar att ingen annan såg, lite lomhördhet och mindre social förmåga än vanligt så är jag pigg som aldrig förr. Som om jag sovit minst 10 timmar inatt. Fast att jag sovit nada, och fast att jag vet att jag behöver sova. Det finns inget stopp på mig. Så om ni ursäktar, nu ska jag gå och tvinga mig själv att varva ner och sova!

Btw, jag somnade inte på en enda lektion, var lika med som vanligt.. eller ja, liiite mindre fokuserad - fast jag missade inget stort faktiskt. Dessutom räknade jag på ovanligt bra på kemilektionen, och var bland de snabbaste att bli klar med inledningslektionen i matlab så jag förstår inte vad det är som pågår här?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP