fredag 6 augusti 2010

Förälskad i mitt eget leende..

Det finns inte många saker som är perfekta med mig, inte enligt mig själv i alla fall. Okej, jag är inte ful, men jag är inte precis snyggast på hela jordklotet. Fast en sak gillar jag riktigt mycket, och det är mitt leende ^^



och ja jag ser faktiskt sådär glad ut när jag pratar i telefon typ 90% av tiden. Tror faktiskt det gör att man låter gladare och trevligare då, fast mest är det för att jag tycker det är trevligt att prata med vem det nu än är som ringer =) (undantaget är när älsklingen ringer, jag är glad att prata med honom med, men jag menar, jag skulle få kramp i hela käken om jag ska le 2 timmar i sträck.. xD)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP