tisdag 3 augusti 2010

Uppe med tuppen!

Okej, klockan är 2 på dagen så ni tror mig kanske inte, men det var jag faktiskt!!
Klockan ringde kvart i 8 och då gick jag upp och duschade. Sedan var det dags att fara iväg och vara lite mattehjälp vid klockan 10-12, och efter det körde jag hem till pappa så vi kunde få bestämt nåt om sängar/madrasser/bottnar osv osv till lägenheten =)

Har ni förresten också försökt förstå er på IKEAs madrass-sida på internet utan att lyckas, så kan jag upplysa er om att vi var tvungna att ringa deras kundtjänst för att fatta. Och inte ens personen som svarade först kunde svara, utan vi fick kopplas vidare.. Fast ni alla andra kanske redan vet skillnaden på resårbotten, madrassbotten och resårmadrass? Det visste inte vi i vart fall. Och det blev inte lättare av att alla 3 typerna såg precis likadana ut på bild. Men för er som fortfarande undrar kan jag förklara att resårbotten och madrassbotten kan stå på ben. Och antingen har man en resårbotten med en bäddmadrass ovanpå, eller så har man en madrassbotten med en resårmadrass ovanpå och sedan en bäddmadrass ovanpå det. Bara så ni vet alltså. Helt glasklart, så uppenbart att det inte ens finns att läsa om på deras hemsida =)

För övrigt ska jag försöka få packat lite olika saker idag. Försöker fortfarande flytta ut innan veckan är slut!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP