onsdag 11 augusti 2010

God morgon fåntrattar =)

Eh, jag har ingen aning om vart just fåntrattar kom ifrån.. men erkänn det är ett konstigt ord? Liksom.. inte logiskt =)

I alla fall, imorse hade jag ställt väckarklockan på klockan 9 igen, fast denna gången blev det lite värre att gå upp eftersom jag mellan varje snoozning lyckades slumra till och drömma att jag vaknade och någon höll på att göra inbrott i min lägenhet (som i att de var redan inne i lägenheten).. då vill man inte direkt gå upp :(

Nåja, sedan åt jag i alla fall rostat bröd till frukost, som såklart rostades i min ursnygga röda brödrost! :D


Nu är det bestämt dags att räkna matte, hörs ikväll! :)

2 kommentarer:

jenniiiie 11 augusti 2010 kl. 10:31  

Du har en exakt likadan brödrost som jag:D haha

Anonym,  11 augusti 2010 kl. 17:58  

Du som vet så mycket om skolan; Hur stor är chansen att man kommer in på sitt gymnasieval om man är reserv 6 och det finns 62 platser?

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP