torsdag 19 augusti 2010

Första 2 lediga timmarna

Nu, mellan klockan 5 och 7 har jag ingenting skrivet på schemat! Varken lektioner eller nollningsaktiviteter. Herregud, vad mycket vi gör! Men jag ska verkligen försöka vara med på så mycket som möjligt!
Lite jobbigt känns det dock att jag inte har någon "finklänning" när nöden kräver det, skulle behöva en finklänning som passar lagom in i situationer såsom "coctailparty" och "sittning med klädsel kavaj eller aftonklänning, dock ej balklänning" (suck, balklänning är det enda jag har ju!) .. hur ska en sådan klänning se ut? xD Har kanske lördag förmiddag ledig för att fixa en sådan..
Men det löser sig! .. tror jag? Jag har så förbaskat svårt för det här med klädkoder! Men om jag skaffar en "finklänning" som går till knäna.. och har mer eller mindre glittrande smycken till.. har jag hamnat rätt då? O.o


Haha, kolla minen på outfit-bilden xD



Haha, dehär bilderna har sin förklaring: jag fick ryck och klickade sönder så datorn tog typ 15 bilder exakt likadana som den första.. sen trodde jag den skulle sluta fota när jag slutade klicka, så jag bytte min och fick typ 5 foton med den minen, tills jag insåg det och började skratta så blev det sista bilden xD

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP