söndag 22 augusti 2010

Tjallå..

Eh, hej. Jag har sovit mindre än 4 timmar inatt, så jag är ungefär död. Det var ganska osmart av mig. Eller snarare väldigt osmart av mig, för jag kommer vara runt på så många aktiviteter idag så jag kommer inte alls fixa skolan imorgon känns det som. Men jag ska sova ikapp det.. så fort jag kan. Imorgon kväll, och onsdag morgon..

Idag har jag hur som helst anmält mig till brunch med stadsrundvandring (bra för mig som utom-göteborgare, när jag var med Thomas och Josefin igår så verkade jag typ efterbliven för jag fattade aldrig vart vi var eller vart något låg XD) . Sedan ikväll är det sittning med faddergrupperna! Då ska jag klä ut mig till ninja =) Fast jag har inget bra att klä ut mig med för buttericks var stängt igår ju.. så jag vet inte vad jag ska göra. Får hitta på något. Och jag kan inte göra det bättre än jag kan göra det. Man tager vad man haver.. Fast vapen har jag inget xD

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP