fredag 13 augusti 2010

Nervös/orolig

Du som har gått/går ett civilingenjörsprogram, och kanske framförallt om du råkar läsa kemiteknik eller något annat trevligt på chalmers, kan inte du lägga en liten kommentar till det här inlägget och tala om för mig att man faktiskt kan överleva och klara studierna?
För jag håller på att dö av nervositet och oro här. Läser runt på internet och där står det att de som är medelbra i gymnasiet brukar vara de som klarar sig bäst - för alla de med mvg rakt igenom utan att plugga så värst mycket är inte beredda på det arbete som faktiskt behövs läggas ned för att klara högskolan. Jag blir så måttligt road av att läsa sånt.. är oroad till döds över att jag inte har motivationen eller orken som behövs för att ta mig igenom det hela..
Vart tog det där om att ha roligt vägen? Vart tog det där med att jag gillar kemi vägen? Puts väck, jag är bara otroligt osäker på min egen duglighet just nu..

2 kommentarer:

jennie 15 augusti 2010 kl. 20:29  

kan relatera till dina tankar alltså! XD är sjukt nervös, jag börjar i morgon jag.

Hanna 15 augusti 2010 kl. 21:20  

oj jösses, lycka till då! :o Så får vi hoppas att vi båda överlever det kommande läsåret.. xD

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP