lördag 28 augusti 2010

Lördag



So long, love is gone, your heart is cold as ice
Be strong, good son, another day will rise and you have to
Be strong, hold on, antoher day will rise.


Älskar den låten =)
.. och det gjorde jag innan den spelades sönder på radio - vilket jag tack och lov missat eftersom jag inte lyssnar på radio ^^,

Sitter i alla fall här och gör inte så mycket, har sovit en hel del! Det har min granne förresten gjort också. Han snarkar så hela huset skakar, och det gjorde han från 10 i går kväll till säkert halv 2 idag .. xD

Funderar på om jag kanske ska spela lite sims eller något. Älskling ska låna min cykel och cykla och handla (eller om han hellre ville gå, jag minns inte), för att jag verkligen inte orkar göra mig tillräckligt i ordning för att andra människor ska kunna se på mig utan att ådra sig grava psykiska problem.. eller bränna sönder hornhinnorna =)
I gengäld ska jag laga massa god middag både idag och imorgon! Idag ska jag försöka mig på en god sås med tonfisk, med pasta till - och imorgon ska jag göra sambal o'elek-kyckling ^^,
Nästa vecka är det nämligen slut med billigmaten i skolan, så då är det matlådor som gäller!

Nej nu måste jag gå, kom på att jag glömt skriva potatis och chips på handlingslistan! =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP