lördag 21 augusti 2010

Det här är underbart!

Idag har jag gått på föreläsning i matte, lektion i kemi som var typ omöjlig att hänga med på (hon skrev så fort och pratade fortare så man hann inte ens Skriva ned vad hon sa, än mindre fatta..) och gå på chalmersorientering och framföra gyckel! Det var skitskoj faktiskt, fast att vi var ute i regnet och ett tag var jag så blöt om fötterna så jag gick i strumplästen och besparade skorna all väta xD Och så var jag bland de nyktraste också - jag kunde fortfarande minnas min sångtext när vi kom till sista stationen ..
Ska inte avslöja allt för mycket för alla er som råkar vara blivande nollor som hittat detta, men en sak är säker: nollningen på Chalmers kemiteknik är SKITROLIG! jag hör ändå till dedär skeptikerna som helst ville hoppa över allt för att det är så "jobbigt" och "pinsamt", men jag har varit med på Allt hittills, och jag är så glad och nöjd och börjar verkligen finna mig till rätta i hela studentlivet nu ^_^

Bilder från dagen kan ni få i alla fall!

Haha våran faddergrupp heter Robot Unicorn Ninja Pirates, som ni ser är jag ninja, och min faddergruppsvän på bilden är unicorn såklart!
Och kan ni fatta att jag åkte med hela den utstyrseln på bussen hem? xD Och kan ni fatta att min nollbricka blev godkänd? Min fadder blev mäkta stolt, det är tydligen väldigt svårt på Kemiteknik ^_^


Och om ni undrar om vårat gyckel, så var det inspirerat av denna trevliga film, fast med modifieringar! Själv spelade jag tjejen, och sjöng det där a capella inför alla föreningar!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP