torsdag 5 augusti 2010

Inhandlat idag =)


Haha, målet med min färd till stan är inte ens med på bilden XD men jag handlade faktiskt en tvättställning också! Dock ingen strykbräda eller strykjärn..
Juste, boken i bakgrunden på bilden är inte handlad idag, även om den fick vara med ändå ^^ Har alltid sagt till älsklingen att eftersom jag ser till att pryda allt jag kan med Elvis, så får ju han skaffa sig en snygg brud att hänga på väggen också ;) Fast den processen verkar gå långsamt, så jag bestämde mig för att börja åt honom!

För övrigt ska ni få ett visdomsord:
Ju mindre tid man spenderar i affären, desto färre onödiga saker köper man!
Citat av min kära far, och det stämmer alldeles för väl..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP