söndag 22 augusti 2010

hejhallå!

Idag har jag gjort massor! Började med att gå upp tidigt, och så for jag iväg med buss och tåg till kungsbacka, där jag vandrade runt en stund ensam och sedan en stund med Josefin och letade klänning.. men hittade inget, så då for vi till Göteborg och där hittade vi till slut en! Sen skulle vi till buttericks, men de hade stängt så jag fick inget ninjasvärd :( inte heller någon mask, så nu har jag jäävliga problem, för jag behöver en mask till på tisdag!
Fan, det löser jag.
Sedan träffade jag i alla fall en person som jag känt över msn i typ 6-7 år eller något, men aldrig träffat irl.. förrän nu! Men han var himla trevlig så det var väldans skoj, han bjöd på fika (tack för det ^_^) och sedan åkte vi till min lägenhet så han fick se den! Och sen kom pappa hit (medan han var kvar, och han heter förresten Thomas) och så byggde vi badrumsskåp till mig och hängde upp, och så fick jag min röda cykel :D Sen kollade vi (minus pappa som åkte hem) på film på min dator, sedan åkte han hem nyss.. eller för en timma sedan, och sedan sitter jag här själv.. och har borrspån i badrummet som jag inte kan dammsuga upp för det är för sent.. och ett gammalt badrumsskåp på mitt vardagsrumsbord som jag inte vet vart jag ska göra av.. och odiskad disk i min diskho som behöver uppmärksamhet..
Äh vafan. Robert får hjälpa mig när han kommer hit på måndag. Jag har verkligen inte tid för allt. Eller okej, disken ska jag faktiskt diska.. Och så är jag sjukt hungrig också!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP