torsdag 2 september 2010

Nollrock på måndag!

Har just kommit hem från sista repet.. och jag kan ju säga att vi kommer ÄGA SÖNDER hela skiten! På en av låtarna spelar jag piano och sjunger solo i början och sedan ska jag slita mig från pianot i första refrängen och gå all in för publiken :D -Det ska bli så häftigt för jag är inte van att stå där längst fram och få all uppmärksamhet, men jag är sjuuuukt taggad!! Det ska bli SKITSKOJ! Och ännu bättre blir alltihopa av att alla som är med i gruppen är så jäkla duktiga också, det låter fan skitbra när vi spelar!
Men jag kan ju säga att jag börjar inte precis smått med min sångkarriär.. det kommer vara 1500 pers i publiken, herregud!
Fan vad skoj det ska bli!! :D:D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP