fredag 10 september 2010

Äntligen fredag!

Vid nio ikväll kommer Johanna och Anton hit på lite födelsedagsmiddag. Det är alltså Johanna som har fyllt år, och eftersom jag inte hängde med ut och firade henne så bjuder jag nu på lite kompensationsmiddag=)

På menyn står grillade köttfärsbiffar med fetaost och klyftpotatis i ugn samt tzatziki till detta!
Till efterätt blir det citronpaj med vispad grädde ^^

Men under tiden jag försöker göra en matematisk modell över hur lång tid matlagningen kommer ta och vilken ordning som är lämpligast att göra allting i (lol, som om - allt är kaos när jag lagar mat) så kan ni få se på lite trevliga bilder från min dag ^^,


Målade mina naglar i måndags, men visade nog aldrig hur de såg ut? :) Såhär blev det iaf! Det var inför nollrocken, inspirerat av nollkommittén som alltid har svarta naglar^^


och jag hittade Äntligen en legitim anledning till att behöva köpa en ny skinnjacka! :D (vilket jag velat jättejättelänge men inte kunnat på grund av att det är dumt att slösa pengar när jag redan har en.. )


.. och såhär håller jag pennan när jag skriver!.. har insett att det är lite muppat jämfört med hur de flesta håller? Eller har jag fel? ^^
Äh, vänsterhänthet äger iaf, bara så ni vet ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP