torsdag 2 september 2010

Det här med att gå ut är nog inte min grej..

Jag försöker, verkligen försöker, ha kul men det är inte min grej! Det beror inte på att jag skulle känna mig utanför eller nåt på nåt sätt, utan jag har bara inte sådär värst skoj. Bäst på kvällen var lätt förfesten, när alla satt ned vid ett bord och pratade och hade skoj ^^
Men när väl själva pubrundan började så bara dog allt mitt intresse. För mycket köande, för dålig stämning inne på pubarna för att lyckas fånga mig, och ja.. så jag gick precis innan jag hunnit fram i kön in till andra puben. Då orkade jag inte mer.

Annat bra inslag på kvällen var att vår gulliga nollkommitté stegade in på den puben jag stod och köade till där på slutet, vandrade in, gjorde nåt som jag inte kunde se, och vandrade ut igen. Älskar våran nollkommitté! xD

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP