lördag 25 september 2010

En pizza i ugnen :D




Här bakas det för fulla muggar! På våran super-otroligt-bästa-och-godaste pizza (ja jag kan uttala mig utan att ens ha ätit den ännu ;D) finner vi tomatpuré/ketchup/hackad lök, kokt skinka i strimlor, skivade färska champinjoner, stekt köttfärs, ölkorv (på älsklingens halva enbart!), fetaost och så en massa massa riven gouda-ost ^^
Dessutom har vi en liten burk kall bearnaisesås som vi tänkte ha till :D Eller varför inte tzatzikin jag har stående i kylskåpet? åååh jag vill äta Nuuu! :o ^^

Efter detta ska jag ge mig på att baka en cheesecake också, som jag tänkt servera med lite hallon till ^^
Fyfan vad jag älskar god mat ^^,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP