tisdag 14 september 2010

Dagens outfit!

Här sitter jag, med armarna över min feta mattebok, och försöker ignorera att den existerar en liiten liiten stund. Alexei försöker mörda min hjärna den här veckan, jag lovar. Sjukt många avsnitt som tas upp på föreläsningarna, och sjukt många uppgifter som ska räknas.. och till råga på det så är jag ju nästan löjligt efter i matlab-kunskaper (även om jag klarar uppgifterna varje vecka) bara för att boken inte kommer in på cremona (skolans bokhandel) nån jäkla gång?! Inte ens mitt fel ju, men det blir ändå jag som får sitta och läsa igenom allt som en dåre när boken väl finns..


Nåja, bilder var det :D

Haha, enda syftet med andra bilden är kolla elvis-smajlet liksom!! okej, utöver att han ser lite gladare ut oftast XD Men den där speciella sneda läppen menar jag :D


och så en riktigt snygg pose för att demonstrera att idag var jag mindre svartklädd än jag vanligtvis är! Varken svart tröja eller svarta jeans, omgomg!


och så bara en random trevlig bild för att jag ville det :3 Mina ögon är inte sådär mörka egentligen men ändå =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP