tisdag 21 september 2010

Dagens!

Dagens ord: malplacerad
Dagens humör: förjävlig huvudvärk (det gör ont ända ner i tänderna och dunkar i hela huvudet), förkylning som aldrig vill släppa taget, och så en mage som gör ont 24/7 för att jag hunnit trycka i mig 4 olika sorters pizza och en kebabrulle (utan kebab!) på 3 dagar... sammanfattning:åt helvete
Dagens upptäckt: det är min städvecka i sektionslokalen, vilket innebär att efter skolan varje dag ska jag ner och städa undan andras skit :D

Dagens utseende:

Malplacerad var alltså för att när många andra hade converse/gymnastikskor och ryggsäck så hade jag mina härliga klackar och en söt kjol ;)
Och sista bilden: liiiten hint av Cher tycker jag mig se där :o men så är jag väldigt bra på att få för mig saker som inte finns ..
Extra nöjd med mina ögonbryn idag i alla fall, alltid något =)
Btw: äntligen(!) har mina ögon antagit sin rättmätiga färg på bild - de understa två bilderna visar hur de egentligen ser ut :D (i motsats till översta vänster, som de oftast brukar göra..)


Nu ska jag försöka kurera min huvudvärk, jag har fanimej inte tid att inte vara i toppform!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP