lördag 25 september 2010

Jag hatar mig själv för det här..

Varför pluggar jag inte? Varför går jag inte och lägger mig? När faen ska jag fatta att det inte fungerar att göra som jag gör?! jag är så stört irriterad på mig själv. Nu måste jag ägna även morgondagen åt att plugga. Underbar nomenklatur. Blä.

Hur vet jag förresten att det håller på att gå åt helskotta? -Imorse vaknade jag 1h 20 minuter efter väckarklockan börjat väsnas. Den hade stängt av sig själv igen för att jag inte ens märkte av den. Jag for upp, sminkade mig, åt frukost, fixade håret, ja allt såntdär som ska fixas. Ut genom dörren och lagom i tid till bussen. Upptäcker på bussen att fan, jag har ingen mascara. Ingen deo heller för den delen. Det är inte riktigt okej, att glömma saker utan att ens märka det alltså.

Äsch här får ni lite bilder istället!

Mascaralös Hanna!

och lite allmänt kladd från mina föreläsningsblock =)
..fast det är inte precis mycket tid man hinner ägna åt annat än att anteckna!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP