fredag 3 september 2010

Sjukling

Usch jag håller på att bli förkyld. Hoppas inte det sätter sig i halsen, blir inte kul på måndag då.. Jag menar, ska man sjunga inför 1500 pers vill man i alla fall ha så bra förutsättningar som möjligt.. xD
Som tur är stod bara en lektion på schemat idag, resten av dagen fick jag på mig att plugga hemma.. vilket jag nu ändå inte orkat göra, eftersom jag är förkyld. Försöker få mig själv att ta tag i det just nu. Men orken är verkligen i bott..
Hade dessutom tänkt hänga med ut på födelsedagsfirande senare ikväll, men fick tacka nej nu bara för att jag är så nesligt sjuktrött :(

Nåväl, det lär väl bli bra till slut. Jag kommer få plugga imorgon fast jag lovat mig själv att inte plugga på helgerna bara. Så går det när man inte orkar på vardagarna ..

Vill förresten tipsa er om min brors blogg nerifrån sydkorea igen! Tycker det är intressant att se hur himla annorlunda allt är där nere :P Och så är jag mäkta imponerad över hur fort han lyckats få in skillsen med ätpinnarna! xD
Har bara pratat med honom en gång sedan han kom ner dit (7h tidsskillnad är typ sämsta ever, omöjligt att hitta en tid när båda är vakna och lediga..), på skype igår, men det verkar som han trivs rätt bra ändå =) Fast vem skulle inte om man hade en hel drös sydkoreaner dregglande över sig? ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP