söndag 26 september 2010

Mat och shopping ^^

Nu har jag precis lagat middag till mig och älsklingen. Nej, vaddå, halv 11 på kvällen är väl inte sent att äta middag?
Hur som, köttfärssås är det jag lagat i alla fall. Och så har jag gjort lite mer brunsås eftersom det är så trist med kålpuddings-matlådor utan sås..
Socker är förresten en viktig beståndsdel i min matlagning.. allting bli mycket godare då! ;D

I övrigt har vi varit i stan idag, och jag lyckades hitta ett par jeans och en liten bolero-jack-liknande grej i svartvitt mönster. Visar er så fort jag får för mig att använda dem, mycket roligare så ^^

Här får ni lite bilder att titta på, så går jag och äter så länge ^^,


Pizzan som blev jättegod! Tips är dock att inte glömma kryddorna så man behöver strö på dem i efterhand.. inte riktigt lika roligt, men god var den verkligen!

Efterätt: cheesecake med hallon ^^

Och eh, såhär ser min morgonfrisyr ut.. xD Ja, jag sover med en rosett i håret, och en tofs - fast den trillar oftast ur under natten.. Det är förresten sjukt vad mycket volym mitt hår får om jag duschar på dagen! Har inte insett det på länge eftersom jag alltid duschar direkt innan jag går och lägger mig och sover med håret blött.. kanske lite onödigt?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP