tisdag 21 september 2010

Bilder från nollningen =)

Idag har jag räknat matte. Det var lite krångligt kan man väl säga. Speciellt derivator till de inversa trigonometriska funktionerna.. och derivator till sammansatta funktioner med e och ln i en salig blandning. Men det lossnar väl förhoppningsvis snart.

Nu har det i alla fall börjat dyka upp foton från nollningen på fb, och jag blir taggad hitan och ditan. Så jag tänkte visa er ett litet urval här innan jag cyklar iväg till skolan ^^


Stenhård som ninja där i bakgrunden ;) I övrigt har vi en glad unicorn, och en robot som får frontpanel ditmålad av en pirat! ..sa jag att vår faddergrupp hette Robot Unicorn Ninja Pirates? ;D


Innan nollrocken - jag och violinisten! ^^


Nollrock! .. jag såg ju lite tuff ut i alla fall ^^,


och så inför nollkampen - vi övar säckhoppning! Haha, jag ser typ rädd ut eller nåt :P

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP