tisdag 28 september 2010

Sovmorgon på chalmers är ingen sovmorgon

Idag börjar jag klockan 13.15. Efter lunch alltså. Men tror ni jag kan sova för det? Nepp, går man på Chalmers är det bara till att utnyttja tiden på bästa sätt. Alltså sitter jag här, vaken (men dödstrött, måste få ordning på sovningen!) och ska plugga hela morgonen fram till lunch - då kommer älsklingen hem från jobbet för att äta lunch med mig ^^ Mysigt :3

Här kan ni förresten få se min matteföreläsares humor:

"Den här *pekar på O((x-a)^5)* är del i denna familj *pekar på O((x-a)^4)*, men inte tillbaka! *skrattar*, det är något alla måste förstå, ja? Att denna är del i denna familj, men inte tvärt om! hahah"
..whut? jamen, det var säkert rätt .. bara det att jag inte fattade men ändå :o
Nåja - ni ser helt rätt förresten, jag har intagit plats på första parkett! På det sättet kan man i alla fall se vad han skriver och höra vad han säger.. och så aktar man sig lite noggrannare för att somna xD

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP