tisdag 28 september 2010

Seriöst.. ?

Sektionsmöte i FEM TIMMAR?!
På schemat stod det 17-19 och det var drygt nog, inte fan trodde jag det skulle bli 17-22 ?! .. nej, nu är jag avskräckt för all framtid. Jag menar, jag trodde verkligen jag skulle få en liten tillstymmelse av chans till fritid mellan allt plugg denna veckan, allt hade gått så bra hittils.. men nu är ju den chansen som bortblåst. Och för vaddå? För att sitta och vänta massa dödtid medan de ska räkna röster i slutna omröstningar osv! Ska det vara så jävla viktigt att följa ordningen till punkt och pricka? vi hade ju typ 7 val att göra, kan man inte rösta i alla samtidigt? eller Åtminstone rösta i nästa medan de räknar röster?!

Nej fy. Nu är jag irriterad. Så irriterad så jag orkar inte ta upp en endaste liten sketen läxbok. Jag ska sova. Nu.
Imorgon ska jag upp extra tidigt för jag har lab. Tralala vad skoj. Nej.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP