lördag 4 september 2010

Ingen bra start på dagen

Usch fy fan. Mitt internet laggar sönder, stänger ner typ vad 5e minut och jag kan verkligen inte göra något åt det. Ironiskt nog fungerar det bara felfritt så länge jag sitter inne på internet och läser om vad det är för jävla fel på det. Dessutom fick jag en drös räkningar på mig som jag inte väntat mig, så nu rök en jävla massa pengar också. Räknade nyss ut hur ekonomin såg ut förra månaden, visade sig att det gick back 2000 kr. Månaden dessförinnan ytterligare 4000 kr back. Vilket innebär att mina sparpengar som jag kämpat själv med att samla ihop sedan jag var typ 10 år är slut ungefär nu. Roligt.

Dessutom hade jag lovat mig själv att plugga på vardagarna så jag slapp plugga på helgen. Men igår var jag för jävla lat, så nu är jag skitarg på mig själv för jag behöver plugga idag. Och säkerligen imorgon också. Och att svika ett löfte är en av de jävligaste sakerna man kan göra i min värld, så ännu värre blir det när det var mig själv jag lovade det. Hela min jävla motivation till att plugga går ju åt helvete när belöningen inte uppenbarar sig sedan. Belöningen skulle vara att slippa plugga.

Det här kommer inte bli någon bra dag. Alls.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP