söndag 19 september 2010

I värmland!

Hej hallå allihopa! Ber om ursäkt för att jag inte varit så närvarande idag.. men ni har nog inte hunnit sakna mig ändå ;)
Jag är hur som helst i värmland just nu, och har fått utväxten blonderad (äntligen!) av Roberts faster, och fick det dessutom gratis som inflyttningspresent ^^ Jättesnällt, och det blev jättesnyggt, så nu är jag en lyckligt människa :D

För övrigt har Robert just lyckats få matlab att fungera på hans dator, så jag har nu sysselsatt mig den senaste stunden med att få veckans sista helvetesuppgift att fungera som den ska. Man ska göra en skriptfil så att man kan markera valfritt många punkter direkt genom att klicka i en graf, och när man klickar med något annat än vänster musknapp skall linjen slutas och den bildade figuren fyllas med färg..


Det finns bara ett ord att säga om denna bilden: ÄNTLIGEN!

Bilder på håret får ni se imorgon när jag kommit hem och fått fatt på usb'n jag behöver för att föra över bilder från mobilen till datorn =)

god natt nu, sötnosar :3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP