måndag 6 september 2010

Taggar för nollrocken!

Min förkylning till trots (jag är envisare!) taggar jag nu järnet för nollrocken ikväll! Halv 5 måste jag tillbaka till skolan för soundcheck, men själva spelningen är inte förrän kvart i nio! Fast det är tveksamt vart/hur jag ska ta vägen mellan soundchecken och klockan 7 som är när hela nollrocken startar, så jag gör mig i ordning nu =)


Vi kör tema nollkommittén så vi ska vara helt svartklädda! Jag har till och med varit uppmärksam nog att se att tjejerna har svart nagellack, så nu har jag målat mina naglar svarta med silverglittriga toppar!
Håret är dock inte klart än, för jag har inte hoppat i kläderna, vilket måste göras först =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP