tisdag 14 september 2010

Jag, smart?

För att citera mig själv på facebook:
"matteboken: "The pattern is pretty obvious here." - jaha, då är det väl bara jag som är lite för efter för att inse det då.."

Nejmen, jag hänger med någorlunda. Och ibland får jag snilleblixtar. Men ganska ofta känner jag mig löjligt trög också. Kemin är roligare. Även om jag ibland inte fattar någonting där heller så är den i alla fall intressant. Hmm.


och jag känner mig oerhört smart när jag gör sånnahär långa uträkningar och drar slutsatser osv^^ .. även om slutsatserna redan är dragna i boken och det egentligen finns formler för dem xD Känner ändå att jag har förstått allting eftersom jag lyckas dra slutsatserna rätt varje gång ^^ Logik går före formler ;D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP