onsdag 8 september 2010

God natt?

Men först en bild från igår:

Det var nämligen tårtbakartävling, och jag och mina fellow ägiga lagmedlemmar lyckades baka den vinnande tårtan :D Självklart den som visas på bilden, och jag kan säga att smaken överträffade nästan utseendet i braighet ;)
Nah, men får jag säga det själv så är faktiskt tårtbakning en av mina bättre utvecklade förmågor :D

Och idag då? Nollkamp! Tack och lov behövde inte alla bada, så jag slapp hoppa i plurret :P (enbart för att det fanns en tjej i laget som var mindre än mig, tack och lov för det! xD .. det måste nämligen sitta en ovanpå den farkosten man bygger både medan man kör på land och i vattnet, och då vill man ju ha lättviktaren där på :P). Säckhoppningen gick ju rent åt helvete i alla fall, men med 8 personer i en alldeles för liten säck - kan det gå på något annat sätt? I övrigt var vi faktiskt helt okej, jag är nöjd med vår insats!

Nu är det dags att göra i ordning en macka att ha efter första föreläsningen imorgon, en matlåda att smaska på till lunchen, och sedan ska jag dejta matteboken fram till klockan 11 - då ska jag sova i tid för första gången denna veckan ^_^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP