torsdag 16 september 2010

Blä

Ursäkta att ni får bli lidande, men idag är ingen bra dag. Okej, frånsett spelningen. Jag och Josefin har nog inte övat tillsammans på snart 4 månader eller nåt.. ändå gick det i princip felfritt, och trots att folk var trötta och hade börjat gå hem när det var dags för oss att spela, så stannade de upp bara för att lyssna på oss ;D Vi äger!

Men i övrigt. Nej. Usch. Ingen bra dag. På matlab-lektionen hade jag ingen dator att sitta vid, vilket resulterade i att jag nu är löjligt efter. Eller nästan. Jag fick en halvtimma på slutet och hann nästan med allt som de andra gjort på ~2 h. Men ändå. En av funktionerna jag gör vill verkligen inte fungera. Trots att jag skriver av bokens exempel exakt typ. Då är man dålig...

Nåja, dags att hoppa i duschen och sedan sova, har märkt att man klarar av skolan bättre då! :o

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP