lördag 3 juli 2010

God morgon alla glada =)

..Är du ledsen eller arg tänker jag fanimej inte säga god morgon till dig :o

Jag har ont i huvudet idag, igen. Har kommit på en ny tänkbar anledning. Jag anstränger munnen nåt så förbannat när jag sover, brukar jag märka när jag vaknar. Tungan är upplåst i gommen med värsta undertrycket, och dessutom trycker den då mot övertänderna i hela främre delen av munnen, och så biter jag ihop som fan, och drar åt underläppen runt tänderna på utsidan. Allt det resulterar antagligen i det "aj" jag känner så fort jag vaknar. För i typ 98% av fallen har jag ont i mina övre framtänder när jag har ont i huvudet..
Frågan är bara om man kan göra något åt detta? O.o

Nu till något roligare: jag åker med min älskling upp till Värmland idag, jag kommer hem igen på måndag kväll =) För på tisdag ska jag färga Johannas hår, och besöka familjen som jag kunde få hjälpa! ^_^


Fick en kommentar också, för några dagar sedan nu, till mitt inlägg om egna mobilteman:
"jag har en sony ericsson naite. och jag vill färga mina konservationer , men det är inget så man kan göra det, och det går på sony ericsson elm. dom är nästan likadana. för det är så tråkig färg på konservationerna. hur färgar jag dom utan detta program. ? om du vill hjälpa mig ?=) "

Tyvärr får jag säga att jag kan inte ett dugg mer utöver det jag redan skrev i inlägget.. annars hade jag gärna hjälpt till om jag bara visste hur.. :)

1 kommentarer:

Jennieee 6 juli 2010 kl. 23:08  

Jag har samma problem och skulle verkligen råda dig att skaffa en bettskena att använda på natten. Passa på att fråga tandläkaren efter en nu när du fortfarande kan få en gratis! De är snorigt dyra annars.

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP