lördag 31 juli 2010

Fynd från ullared, del 2

Nu har vi varit i lägenheten och packat upp, och jag gjorde mitt bästa för att fota allt vi handlat =) Fast jag missade några saker :( .. som badrumsvågen och de fina bäddseten vi köpte..
Nåja, här får ni en dos bilder på otroligt intressanta saker man kan behöva:


Saker till badrummet! Denna gången orkar jag inte leta i mitt kilometerlånga kvitto efter vad allt kostade, men veta vad det är ska ni få!
Vänstra bilden, övre raden: Axe Shower gel Click, persiko- och vitamin E - handkräm, tandborstmugg, 3x munskölj (Robert är galen i munskölj), clerasil 3-in-1 facewash, pepsodenttandkräm till mig och aquafresh natural whitening till älskling, desivon, bomullsrondeller, 2x de bästa plåstrena som finns, en näshårstrimmer (inte till mig! Till älskling :3), och lypsyl som också är älsklingens ^^
och så högra bilden: tresemmé shampoo och balsam i enorma tuber, valde varianten "för extra torrt eller sprött hår" (Vad annars skulle man välja när man är blonderad på naturligt blont hår? -.-)


och här har ni ytterligare lite som jag glömde ta med i mitt förra inlägg:
Date dangerously delicious deodorant, Proffs torrschampoo, och en liten ögonskuggsborste =)


.. och jag kan väl bara säga att jag har visat långt ifrån allt än så länge ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP