torsdag 8 juli 2010

God natt?


Dagens störningsmoment: mitt ena ögonlock är större (som i tjockare/syns mer) än det andra.

Antar att det bara är jag på hela jordklotet som märker detta. Frågade just Robert om han nånsin tänkt på det, han sa nej. Han brukar prata om mina fina ögon varje dag när vi är med varandra. Avgjort, ingen ser det!

Imorgon (tekniskt sett idag, men jag räknar att ett dygn börjar, och slutar, när man vaknar. Så än så länge är det onsdag för min del!) ska jag ha körlektion klockan 10. Vilket innebär att jag måste gå upp tidigt. Och jag måste duscha. Bäst att göra det ikväll.. men då blir håret fult. Det är störande. Men mest störande är att jag inte har orkat sätta fart med något alls sedan jag satte mig vid datorn klockan 9 ..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP