tisdag 13 juli 2010

Värdelös film..

Tänk att jag just slösat bort 2½ timma av mitt liv på att kolla på 2012. 2½ timma jag aldrig får tillbaka igen..

Jag tyckte idén var intressant, mayaindianernas förutsägelser är intressanta, och det är trevligt att basera en film på vetenskap i någon form över huvud taget..
Men hela filmen var ju en jävla transportsträcka där huvudpersonerna nästan dör hela tiden (men man vet att de aldrig kommer göra det, eftersom filmen skulle slutat om de dog..). Så trovärdigheten är låg. Det är inte som en hel världs undergång jagar just En människa. Som att gatan spricker upp och rämnar helt precis bakom hans bil - när han börjat köra. Eller att små sprickor i marken alltid uppstår precis mitt under fordonet han för tillfället sitter i..

Suck. Den kunde blivit så mycket bättre. Nu ska jag lägga mig och sova och sura. Dessutom håller jag på att bli förkyld -.-

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP