onsdag 14 juli 2010

Internet är dött idag..

Här händer ju absolut ingenting, så då orkar väl inte jag heller sitta här då..
Funderar på vad jag ska göra istället. Jag fyller ju år på fredag, och mamma undrade om jag ville ha nåt litet kalas. Jodå, det ville jag, utan presenter osv bara med lite tårta. Men jag glömde att hon är så inihelvete petig med att mitt rum ska vara skinande rent även om ingen ens kommer gå upp på övervåningen! Det är bara mormor och min morbror som kommer hit liksom. AAaah!
Nåja, där har jag ju nåt att göra i alla fall. Men jag vill inte.
Eller så kan jag sticka lite. Eller så kan jag spela typ sims. Eller så vet jag inte. Fan vad tråkigt jag har idag..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP