torsdag 29 juli 2010

För tre år sedan idag


För tre år sedan idag körde pappa mig upp till Värmland, och där träffade jag den finaste killen jag någonsin mött. Vi hade lärt känna varandra på internet, efter han sett min bild på hamsterpaj. Redan genom datorskärmen var han tillräckligt gullig och framfusig för att ge mig fjärilar i magen och massa trevliga känslor. Jag var tvungen att träffa den killen. Och på den vägen var det, när pappa bestämde sig för att köra mig dit.
Väl hemma igen den dagen skrev jag på min bilddagbok:
Kan inte förstå att allting kändes så rätt så fort, och jag trivdes så bra hos dej (L)
De orden håller fortfarande. Finns det någon jag kan vara bara mig själv med, och fortfarande bli accepterad precis sådan även för mina sämre sidor, så är det Robert. En person i hela världen har jag mött, som ser på mig med ögon som säger att jag betyder mer än han kan säga i ord. Han är så fin min kille, jag vet bara inte om jag talar om det tillräckligt ofta..

Jag älskar dig Robert, och det planerar jag att göra ett långt tag till <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP