tisdag 20 juli 2010

Sekunder från att explodera

Där har ni mig just nu. Förbannad så in i jag vet faktiskt inte vad. DEN JÄVLA KAMERAN KRÅNGLAR MED MIG. Nej okej, inte kameran. Den fungerade finfint PÅ MIN FÖRRA DATOR! Så den här datorjäveln jag sitter vid måste ha någon seriös störning för den är så jävla dum att den inte ens kan fatta att det är en KAMERA jag kopplar in, en KAMERA SOM JAG VILL HÄMTA BILDER FRÅN. Kan det verkligen vara så jävla svårt att fatta?! Jag har installerat allt man ska, jag har följt alla tips som finns, jag har testat alla metoder man ska om det inte funkar som det borde, men datorjäveln är trög på riktigt. Den fattar fan inte.

4 kommentarer:

disdrac,  21 juli 2010 kl. 11:53  

vet precis vad det är som krånglar. ;) Du har helt enkelt för mycket skräp på hårdisken... börja med att formatera skiten sen installerar du bara en valfri linuxdistrubution. ;)

Hanna 21 juli 2010 kl. 19:40  

ha-ha.. jag skrattar.. nästan :)

Disdrac,  24 juli 2010 kl. 04:56  

hmm... det var inget skämt gladis. :'( Jag var faktiskt seriös angående det där om att formatera hårddisken din.

Hanna 24 juli 2010 kl. 13:14  

xD jag tänker INTE installera linux, när jag vet att det fungerat felfritt på xp jag hade på min förra dator.. dessutom är den ju nyformaterad för bara typ.. 3 veckor sedan? max.. men det jag har nu är "xp som SER UT SOM vista" som han som fixade det så fint förklarade. Och en del saker verkar ha fallit bort i övergången..

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP