torsdag 1 juli 2010

God morgon!

Alltså, jag hade så förbannat ont i huvudet hela eftermiddagen igår så det var totalt omöjligt att göra något alls.. Försökte sova bort det och det gick halvhjärtat, såpass att sent på kvällen kände jag för att gå ut på promenad. Tog med mig älsklingen och min bror, och så gick vi en sväng. Min bror fick för sig att filma nånstans mitt i alltihopa, och trots att det framgår hur mycket jag hatar att bli filmad så tänkte jag att det kunde vara kul att ladda upp videon här. Vi försökte igår, från hans iPhone, men nånting gick fel.. så jag ska försöka jaga fatt på videon under dagen =)
.. även om den uppgiften försvåras lite av att jag nyss vaknade av att min bror gick ut genom dörren, och hans samtal med pappa fick det att låta som att han inte kommer tillbaka på ett tag..

Det är i alla fall därför jag sovit så länge idag, för att bli av med huvudvärken. Bäst att gå ifrån datorn strax nu så jag slipper få ont i huvudet igen.. Älsklingen säger att han aldrig får ont i huvudet av dator/tv-skärmar. Är jag den enda som får det nästan jämt? :s

3 kommentarer:

Disdrac,  1 juli 2010 kl. 14:33  

fick huvudvärk av datorn förut men efter att man tillbringat tillräckligt med tid framför en skärm av något slag så vänjer man sig helt enkelt. och nu är jag i stort sett immun...

Hanna 1 juli 2010 kl. 17:04  

hm, verkar inte som min immunitet vill uppenbara sig xD ..skärmar borde vara den största orsaken till min ofta återkommande huvudvärk de senaste 3-5 åren >_<

Disdrac,  2 juli 2010 kl. 13:22  

Ja men det betyder ju bara att du inte tillbringar tillräckligt mycket tid framför datorn ju!
trotsa huvudvärken och sitt några timmar till. xD

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP