lördag 24 juli 2010

God lördagmorgon!

Ah, äntligen har jag vaknat. Sov tillräckligt länge för att bli av med min huvudvärk. Just nu sitter jag och väntar på att jag ska bli hungrig så jag kan äta frukost =)

På schemat idag står att köra lite grejer till och från Roberts brors lägenhet (tacka vet jag att vara här uppe, är det nåt det INTE är bristvara på så är det att få köra bil! :D ), och sen vet jag inte vad som händer. De har en cool affär i Karlstad som heter King Creole (gissa om den har elvistema eller vad? ;D) som jag gärna vill besöka, men vi får väl se om jag/vi orkar åka dit när vi ändå var där inne senast inatt!

Bjuder hur som helst på en finfin Elvislåt här:

Welcome to my world, live 1973 Aloha from Hawaii

Det året var nog ett av hans bästa. Han hade det klassiska utseendet, alltså det jag förknippar med Elvis^^ Jag tänker inte på hans yngre dagar. Jag ser honom precis såhär:

De klassiska kläderna, frisyren har kommit på plats, och hans kropp har inte hunnit förfalla ännu. DET är Elvis för mig. Bilden är också från Aloha from Hawaii =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP