onsdag 28 juli 2010

Svårt att hitta bra bloggar..

Jag är medlem på bloggtrafik. Men innan ni dömmer mig så ska jag säga att jag stängt av inställningen som gör att folk hittar min blogg genom den sidan. Jag använder den istället för att försöka hitta nya bloggar som kan vara värda att läsas, undertiden som mina poäng bara läggs på hög och samlar damm. Jag har nämligen hellre nada besökare än att ha sådana som bara tittar på min header i 5 sekunder medan de väntar på att få bläddra vidare till nästa blogg så att de själva kan få fler besökare som gör samma sak..
Nåja. Jag kollade väl igenom i alla fall ett 40-tal bloggar igår.. och bland dem hittade jag en, en enda, som jag tyckte var värd att någonsin besöka igen. Ändå läste jag lite i varje, och hälften av dem var överlyckliga och skrev om besöksrekord osvosv. Funderade över om de insett att de flesta av alla deras besökare inte läser en enda bokstav av vad de skriver..

Hm. Kanske är min blogg också en sådan blogg. Antagligen, eftersom det är inflation på bloggar nu. Ändå hoppas jag att jag inte är precis som alla dedär dötrista bloggarna jag läste igår. För faktiskt har jag nya besökare varje dag, och inte en enda har hittat mig genom bloggtrafik..

Har ni förresten tips på bra och intressanta bloggar åt mig så skriv dem genast!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP