tisdag 27 juli 2010

Jobbjobbjobb..


Bilder från min arbetsbänk (det går att klicka på dem om man är så intreserad att man vill se större versioner). Ja jag älskar att stapla de "färdigfixade" kretskorten på hög mellan varje runda ^^

Så idag har jag jobbat ytterligare nästan 6 timmar, och nu verkar jag vara klar så långt det går. Det som saknas nu är komponenter och plåtar tydligen. Tilläggas skall att jag är typ urkass på ellära och allt som har med att förstå elektroniken att göra. Men det hindrar mig inte från att löda fast sakerna på korten och få pengar för det ;)

Min bror har efterfrågat en header till en blogg han tänkt ha när han reser iväg till internatskola i sydkorea i tre månader till hösten. Tror jag ska sätta fart och börja göra en sådan nu =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP