söndag 11 juli 2010

Ibland älskar jag min spegelbild =)




Notera att enda bilden som blev skarp är nedre raden, mitten. Är lite smått sur på min mobilkamera för att 80% av alla bilder jag tar blir "suddiga".. (ja man ser ju vad de föreställer, men jag vill ha detaljer med?)
Fotona är i alla fall tagna igårkväll, och jag älskar hur mitt hår blir efter att jag badat det i saltvatten! och jag älskar hur alldeles lagom solkysst och fräknig jag är ^_^ (fräknarna får ni som sagt spana efter på mittenbilden i undre raden -.-). Och, inte att förglömma: jag är en såndär som ser bättre ut irl än på bild.. så bilderna kan inte mer än ge en fingervisning av vad jag såg i spegeln igår ;)
Men det är väl bra, att man kan tycka om sig själv åtminstone ibland? :D


Oh fyfan, nu började det åska här. Tur att man har laptop med batteri ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP