torsdag 8 juli 2010

Nyshoppat =)


Vit klänning med svarta prickar från bikbok, 100kr. Tänkte matcha den med svart skärp i midjan och svart bolero när det behövs^^ Och örhängen från H&M som envisas med att laddas upp 90grader åt fel håll jämfört med hur jag har bilden i datorn. Orkar inte bråka. De kostade i alla fall 25 kr och påminde mig om mina favoritörhängen som gick sönder. Tänkte att de kunde ersätta, men de var så tunga så det går inte att ha dem så ofta :(


Mina favoritörhängen :(
Hade dem i väskan eller något för ett tag sedan och så gick de sönder och jag tänkte laga dem men en bit saknades så jag plockade länkar från dem att använda till mitt armband från älsklingen istället :( Okej det är bara ett par örhängen, men vafan, de var perfekta! Jag kunde ha dem hela tiden när jag inte visste vilka jag skulle ha, och de passade perfekt med min ansiktsform och allt tjafs.. När jag letade efter en bild på dem insåg jag att jag hade dem på mig typ varannan dag jag tog kort med camen.. och det säger ändå en hel del eftersom jag har minst 50 par örhängen liggandes lite utspritt här och var..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP