tisdag 20 juli 2010

Klippte gräs och lite shopping :)

Men först, det här är snart min dator:

Det där med tangentbordet känns så fruktansvärt lockande just nu

Dåså, först var jag hos farmor som sagt, och det blev gräsklippning i alla fall! Och nu ska ni veta, för det är många som aldrig trott det om mig, att jag kan köra en åkgräsklippare! Det är riktigt skoj ju ^_^

Sedan mötte jag upp Johanna i stan, och lyckades hitta lite saker att handla! Jag hade tänkt ge er fina bilder jag tog med min fina kamera, som jag nästan aldrig använder nu mera. Varför jag inte använder den vet jag inte, för det blir fan aldrig skärpa på bilderna med mobilen. Men som sagt, min dator är efterbliven och kan verkligen inte lägga in bilder, varesig med det automatiska programmet som ska finnas till mitt operativsystem, eller med hjälp av installationsskivans program. Efterbliven. Jag är förbannat irriterad över det. Måste tänka på nåt annat innan jag skriker rakt ut och har sönder nåt (som förhoppningsvis inte blir datorn.. fast jag är bra på att ha sönder dyra saker jag tycker om när jag är arg -.-)

Men här får ni ett gäng kassa mobilbilder istället:


Jag hade egentligen en bild till på kavajen men datorn lade upp den upp och ned och jag orkar verkligen inte jävlas eller försöka en enda förbannad nanosekund till så den skiter jag fullständigt i nu.
Det som handlades var i alla fall en snygg kavaj från H&M för bara 200 kr, och den satt dösnyggt på mig! Ett par knästrumpor för 10 kronor fick följa med i kassen också, och så har vi en T-shirt jag fick i födelsedagspresent av Johanna (notera att bilden på t-shirten är typ den skarpaste av dem, och den togs av misstag medan jag lackade ur på att mobilens kameraknapp slutat fungera..). Hon tyckte i alla fall speciellt att beskrivningarna "pessismist" och "chemist" passade bäst på mig :P Jag tenderar att hålla med! Och så slutligen en kalender som första förberedelse inför Chalmers =)

Jag är dock så arg över denna jävla datorn att all glädje över sakerna är som totalt bortblåst..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP