torsdag 15 juli 2010

Cadillac in my heart


Snowstorm - sommarnatt
Rosa lack och kromad list i '59 års modell. Jag öser på för fullt i stan som en 50-tals rebell..

Och dom har så rätt! 59 är bästa årgången på Cadillac ;) Titta bara:

Kurvorna hos dem bilarna är att dö för! Så sjukt snygga! älskar speciellt den spetsiga formationen bak vid lyktorna ^_^
Nån gång i mitt liv ska jag ha en sådan, en turkos med vitt tak (överst till vänster är rätt likt min dröm ^_^)

.. det är inte ofta jag och älsklingen har något intresse gemensamt, vi är rätt olika av oss. Men en sak finns det, och det är veteranbilar - vi är galna i dem båda två ^_^

De e' en ganska enkel sak att få en brud att åka me', en enda liten kort signal ja där ligger de flesta i lä..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP