fredag 16 juli 2010

Födelsedagskväll..

[hög volym] Time keeps painting my darling, ripped all the flowers..
*allmänt tumult utbryter*
Jag: Hej det är Hanna..
Person i andra ändan: Haha, hejdu Hanna, det är pappa - jag tänkte bara ringa och säga grattis på födelsedagen, och jag tänkte att du brukar ju aldrig sova vid denna tiden men det gjorde du visst ändå.. :P

Hmm, jag lyckas visst alltid somna i flera timmar när jag "bara ska sova lite efter maten" ..
Nu blir det nog lite film med chips och dip till iaf =)



Btw när man är födelsedagsbarn får man extra många brev på posten ;)
Långt brev från chalmers efter jag blev antagen (som innehåller en massa matte jag borde/tänker räkna), nytt nummer av Illustrerad Vetenskap, och så räkning och avi för körkortet :D Så nu har jag hämtat ut det ^_^ fast bilden vart inge snygg så ni går inte miste om nåt när jag inte har fotat det ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP