tisdag 6 juli 2010

Krig

Jag har krigat med mitt hår. Roberts faster blonderade min utväxt idag och jag blev riktigt nöjd på en gång för en gångs skull.. Annars brukar utväxten alltid bli en liten annan färg än resten av håret och jag brukar ha ett helvete de första två veckorna med att tycka om mitt eget hår. Vad som däremot fortfarande var ett helvete var att hitta tillbaka till min egen bena. Jag vet exakt hur det ska se ut. Varför ska det vara så jävla svårt att nå dit?! Det är millimeterprecision jag talar om. Ett hårstrå fel och jag flippar. Stod och krigade i en kvart innan jag, äntligen, hittade rätt..

Nåja. Tänkte som sagt visa er. Men då kom jag på att min webcam inte är installerad än. Men jag hade ju en installationsskiva, så det gick väl fort tänkte jag. (då var klockan en timma mindre än den är nu). Slängde i skivan, som först av allt upplyser mig om att datorn behöver startas om när den är klar. Okej, lugnt. När jag sedan startar om upplyser datorn mig om att den inte har mindre än 26 (!) uppdateringar att installera innan den stängs av.. Vid det här laget får jag ett frispel och tar kort med mobilen istället. Men jag tänker inte ge upp. När datorn väl är omstartad försöker jag få programmet till att fungera med kameran. Icke sa nicke. Det hittar ingen kamera. In på företagets hemsida, och få den att kolla vilken kamera jag har. Så måste jag ändå avinstallera hela skiten och installera nåt annat från hemsidan.. där, ungefär, är jag nu, och helst av allt vill jag bara skita i alltihopa och gå och lägga mig på en gång.. -.-


Ingen utväxt kvar :D (jämför med bilderna från busshållplatsen längre ned..)
Och min finne på kinden är den vackraste i världen ;)


Ord räcker inte till för att uttrycka mina känslor..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP