fredag 9 juli 2010

Omg solbränna - på Mig!

Inte för att detta är något jag normalt brukar göra.. Men just nu är jag så konfunderad och lite positivt överraskad över att jag fick lite färg (visserligen röd, men vafan) av att däcka i solen i en halvtimma eller nåt, så jag känner för att dela med mig :D
Tyvärr hade jag dragit ned min tröja från axlarna för att inte få en fyrkantig solbränna runt halsen, men jag hade ju lagt den över armarna istället, mitt smartass, så jag har en vit linje över varje överarm mitt i allt rött. Nåja.

Här ska ni få se min färgade mage:


och jag vet att det inte syns så bra på första bilden, så jag lade till en inzoomning under ;)
Och nu kommer ni säkert tänka "det där är ju ingenting!".. Men 1) det syns mer i verkligheten, och 2) vi pratar om en person (mig) som ibland funderar över om hon är albino xD
.. lite synd bara att kjolen satt högre upp än vad min bikiniunderdel kommer göra nästa gång jag badar.. bara att leva med det, precis som strecken på armarna, antar jag xD

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP