lördag 10 juli 2010

Bada kanske?

Idag har verkligen varit DSID* känner jag.. Så nu är det dags att lätta upp stämningen lite och säga att det är tal om att åka och bada för att slippa dö mer i denna sommarvärmen. Jag uppmuntrar idén. Jag är så ofräsch just nu så ni vill inte ens veta!
*De Seriösa Inläggens Dag

Synd bara att det måste bli nu på kvällen när jag ätit osv hela dagen. Jag är smal förstår ni. Det ser jag varje morgon när jag vaknar. Men sedan äter jag normalt under dagen - och vips ser jag otvivelaktigt gravid ut! Min mage är som en enorm ballong. Nån gång, nån dag när jag har bra självfötroende, ska jag visa er den enorma skillnaden. Tills vidare får ni ta mig på mitt ord. Och jag får dra in magen =)


Fräschheten själv! (får man stava med dubbel-h verkligen? :S)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP