måndag 12 juli 2010

God morgon!

Kom nyss hem efter en liten färd in till stan med mamma. Hon skulle till frisören, och jag fick köra :P Sedan lallade jag runt lite på kungsmässan, men jag hittade inget skoj så jag handlade digestivkex och godis istället, som mamma bad mig om, och sedan tog jag bussen hem igen! (mamma tar en evighet hos frisören..)
Fast bussen gick inte hela vägen till mig på den vanliga tiden nu på sommaren, så jag fick hoppa av långt hemifrån och promenera..

Nåja, på tal om frisör; jag klippte min egen lugg igårkväll, vad tycks? :D


Det behövs absolut så många bilder för att avgöra om luggen är snygg ;)
Nejmen, jag kände mig bara fin idag för jag har gjort mig i ordning lite mer än vanligt, bara för ingen anledning alls :o (jag menar man har ju ingen anledning att göra sig fin någon dag, det är så tråkigt!)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP